نتایج شوء راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج شوء راء
نوشته شده در یک شنبه 6 ارديبهشت 1394
بازدید : 1026
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد با تشویق و هو تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

استون کلد :

چیزی که در رسلمینا دیدید یک حقیقت بود و حقیقت رو نمیشه عوض کرد. من براک لزنر رو شکست دادم و فرصت بازگشت سازمان به کمپانی رو گرفتم. قبلا هم گفتم هنوزم اچ و استفانی میتونن برگردن اما به عنوان زیر دست من. من مدیر این کمپانی هستم چون برای این مدیریت جنگیدم و هنوزم این کارو میکنم. قبلا هم گفته بودم هدف من از دفاع در مقابل لزنر حفظ مدیریت و موقعیت خودم نیست بلکه کمک کردن به کشتی گیران فیس برای جلوگیری از اخراج شدنشون بود.

شاید خیلی ها هنوزم باورشون نشده باشه که من براک لزنر رو شکست دادم اما من این کارو کردم. از خودم و کشتی گیران فیس دفاع کردم و این مدیریت رو برای عدالت حفظ کردم و تا آخرین لحظه ای که در این رینگ باشم این کارو میکنم.

از بحث رسلمنیا خارج بشیم و حالا وقتشه درباره آینده صحبت کنم. آینده ای که اثری از سازمان توش دیده نمیشه. نمیخوام براک لزنر رو تحقیر کنم اون واقعا یه غوله و برای همین امشب باید بگم که من در مسابقه با لزنر آسیب دیدم و هفته اینده برای مهره های کمرم عمل جراحی دارم. بعد از این عمل ممکنه تا ماه ها نتونم در رینگ حاضر باشم و مطمئنا شما مدیری که نتونه در رینگ باشه نمیخواید. من با تمام توانم در رسلمنیا مقابل لزنر مقابله کردم تا این مدیریت رو حفظ کنم اما حالا وقتشه که این مدیریت رو به کسی بسپارم که احساس میکنم شایستگی و لیاقت اون رو داره. این به این معنی نیست که من دیگه مدیر این کمپانی نیستم...

تا وقتی من مصدوم هستم ، شخص دیگه ای مدیریت این کمپانی رو بر عهده میگیره و به محض بازگشت من مدیریت دوباره به من برگردونده میشه. من برای این عمل جراحی نیاز به 3 تا 4 ماه استراحت دارم بنابراین تو این مدت جــــــــــان سیـــــــنا مدیریت این کمپانی رو برعهده میگیره و حرف اون حرف منه.

( تماشاگران شوکه شدند و برخی استون کلد را هو کردند )

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق معمولی تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل استون کلد ایستاد )

استون کلد :

من تا 4 ماه ، مدیریت کمپانی پی پر ویو من رو به جان سینا میسپارم و میدونم که سینا از پس این مدیریت برمیاد. به سینا بیشتر از هرکسی اعتماد دارم چون اون یه کشتی گیر فیس به تمام معناست و از الان میتونید اون رو به عنوان چهارمین مدیر کمپانی پی پر ویو من بببینید.

جان سینا :

ممنونم. میدونم که مدیریت این کمپانی مسئولیت بزرگ و سختیه اما فکر میکنم بتونم از پسش بربیام و تا وقتی که به این کمپانی برگردی قول میدم که اوضاع رو رو به راه کنم و دست کسانی که خواهان بازگشت سازمان هستن رو از این کمپانی دور کنم. تو بزرگترین موفقیت کریرت رو در رسلمنیا کسب کردی و حالا من به بالاترین مرحله کریرم یعنی مدیریت این کمپانی رسیدم. توی این 4 ماه تمام تلاشم رو میکنم تا عدالت رو به معنای واقعی حفظ کنم.

( استون کلد و جان سینا به یکدیگر دست دادند و یکدیگر را در آغوش گرفتند و پرومو به این شکل به پایان رسید )

مسابقه اول

United States Championship Normal Match

اون بورن vs زک رایدر سر کمربند ایالات متحده

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا ممنتوم دست اون بورن بود )

5 دقیقه بعد...

( زک رایدر سوپلکس سنگینی روی اون بورن اجرا کرد ، سپس گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای فینیشر شد )

( اون بورن جاخالی داد ، سپس ضربه لگد سنگینی به سر زک رایدر وارد کرد )

( در نهایت اون بورن به بالای رینگ رفت و فینیشر خودش روی زک رایدر انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: اون بورن ( 500+ سکه ) و ( همچنان قهرمان )

( در بک استیج رندی اورتون در حال تمرین برای مسابقه با دلریو بود ) ( کین به سمت رندی اورتون رفت و کنار او ایستاد )

کین :

شاید امشب فرصت خوبی داشته باشی تا خودت رو نشون بدی. درگیری من و تو توی رسلمنیا به پایان رسید اما من به این سادگی ها دست از سر تو برنمیدارم. تو باید چیزی رو که من میخوام قبول کنی.

( اورتون به کین نزدیک شد و قصد داشت با او درگیر بشه ، ادج و کریشن آمدند و روبروی آنها ایستادند )

کریشن:

ببین کیا اینجا ایستادن...تا حالا به خودتون نگاه کردید. اورتون و کین. تا به حال موفق به کسب هیچ قهرمانی نشدن در حالیکه اگر به ما نگاه کنید در حال حاضر بهترین قهرمان کمپانی پی پر ویو من هستیم. به علاوه که ادج برنده رویال رامبل هم شده. فکر نکنم که ما با شما دو نفر قابل مقایسه باشیم !

( کین عصبانی شد و محل را ترک کرد ، سپس پرومو در حالی که اورتون مقابل کریشن و ادج ایستاده بود به پایان رسید )

مسابقه دوم

لوک هارپر vs گلداست

( گلداست سوپلکس سنگینی روی لوک هارپر انجام داد )

( سپس گلداست گوشه رینگ ایستاد و منتظر بلند شدن لوک هارپر شد ) ( لوک هارپر بلند شد ، گلداست به سمت هارپر دوید )

( هارپر جاخالی داد ، سپس فینیشر خودش رو روی گلداست اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: لوک هارپر ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

Replay

استون کلد :

تا وقتی من مصدوم هستم ، شخص دیگه ای مدیریت این کمپانی رو بر عهده میگیره و به محض بازگشت من مدیریت دوباره به من برگردونده میشه. من برای این عمل جراحی نیاز به 3 تا 4 ماه استراحت دارم بنابراین تو این مدت جــــــــــان سیـــــــنا مدیریت این کمپانی رو برعهده میگیره و حرف اون حرف منه. من تا 4 ماه ، مدیریت کمپانی پی پر ویو من رو به جان سینا میسپارم و میدونم که سینا از پس این مدیریت برمیاد. به سینا بیشتر از هرکسی اعتماد دارم چون اون یه کشتی گیر فیس به تمام معناست و از الان میتونید اون رو به عنوان چهارمین مدیر کمپانی پی پر ویو من بببینید.

جان سینا : 

ممنونم. میدونم که مدیریت این کمپانی مسئولیت بزرگ و سختیه اما فکر میکنم بتونم از پسش بربیام و تا وقتی که به این کمپانی برگردی قول میدم که اوضاع رو رو به راه کنم و دست کسانی که خواهان بازگشت سازمان هستن رو از این کمپانی دور کنم. تو بزرگترین موفقیت کریرت رو در رسلمنیا کسب کردی و حالا من به بالاترین مرحله کریرم یعنی مدیریت این کمپانی رسیدم. توی این 4 ماه تمام تلاشم رو میکنم تا عدالت رو به معنای واقعی حفظ کنم.

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، رومن رینز لنگ لنگان با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

رومن رینز :

در رسلمنیا من دهن دین امبروز رو صاف کردم...

( تماشاگران رومن رینز را تشویق کردند )

رومن رینز :

سواله برای من...که دین امبروز چطور میخواد به کریرش ادامه بده.چطور روش میشه هنوزم در این کمپانی فعالیت کنه. اون در رسلمنیا زیر ضربات من له شد. من با مصدومیت و شکستگی پا اون رو شکست دادم و اون با تن سالم هم از وسایل برای ضربه زدن استفاده می کرد. پیروزی من پیروزی سث رولینز هم هست و مطمئنا اگر سث رولینز هم برنده می شد برای من فرقی نمی کرد چون هدف من فقط سرویس کردن دین امبروز بود که به این هدف هم رسیدم.

خیلی وقته هدف من اینه...از قبل از رسلمنیا 1 که دین امبروز من رو زیر گرفت و من و سث کمربندهای تگ تیم رو از دست دادیم تا زمانی که دین خودش رو نشون داد و برای بار دوم من رو زیر گرفت اما این بار من در رسلمنیا حاضر شدم و دین مبارزه کردم و اون رو شکست دادم حتی با وجود آسیب دیدگی و مصدومیتی که داشتم. هیچ چیز نمیتونه جلو پیشرفت من رو بگیره نه مصدومیت و نه هیچ چیز دیگه ای.

وقتشه تا استراحتی کنم تا مصدومیت من رفع بشه و بعد از رفع مصدومیت راجع به هدفم صحبت کنم. من در حال حاضر نمیتونم به عنوان یک رومن رینز واقعی مبارزه کنم و باید صبر کنم تا مصدومیت های من برطرف بشه. پس متاسفانه من اکستریم رولز رو از دست میدم اما پی بک برای بدست آوردن شکار بزرگ تر برمیگردم. من ...

( صدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد ، دین امبروز وارد سالن شد و ابتدای سالن ایستاد )

دین امبروز :

یه نگاهی به وضعیت خودت و من بکن رومن...ببین اونی که آسفالت و یا سرویس شده کیه ؟ تو یا من ؟ تو حتی الان نمیتونی روی پاهات بایستی و وانمود میکنی که قدرتمندی در حالی که اگه تورو فوت کنم زمین میخوری. واقعا فکر کردی در رسلمنیا تو به تنهایی من رو شکست دادی. بزار از خودت بپرسم. تو و سث رولینز با هم همکاری کردین. من در یک مسابقه 2 به 1 ناجوانمردانه قرار گرفتم چطور میتونی اسم این رو پیروزی عادلانه بزاری ؟

من از تو بهترم. من تورو به این وضعیتی که الان هستی دراوردم وضعیتی که روی پاهات هم نمیتونی بایستی. چرا نمیگی اگه مزاحم من نمیشدی الان سث رولینزی وجود نداشت. و اگه سث رولینز مزاحم من نمی شد الان به جز پاهات تمام دنده هاتو هم توی رسلمنیا خورد کرده بودم. شما دو نفر نشون دادید که حتی تو مسابقه 2 به 1 هم مقابل من کم میارید چه برسه اگه فقط یه نفر از شما مقابل من قرار بگیره.

برای اینکه اینو ثابت کنم. برای اینکه ثابت کنم تو به تنهایی نمیتونی مقابل هیچ کس بر بیای امشب برای تو مسابقه ای در نظر گرفتم امیدوارم که قبول کنی. تو الان مقابل روسف قرار میگیری و اگه بتونی روسف رو شکست بدی ، میتونی ثابت کنی که در رسلمنیا هم بدون کمک سث رولینز میتونستی از سد من بگذری.

( دین امبروز به رومن رینز خندید ، صدای تم سانگ روسف به صدا درامد و روسف وارد رینگ شد و مقابل رینز قرار گرفت )

مسابقه سوم

رومن رینز vs روسف

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، داور به وضعیت رومن رینز رسیدگی کرد ، ناگهان روسف بدون مقدمه به رینز حمله کرد )

( روسف ضربات مشت پشت سر هم به رینز وارد کرد )

2 دقیقه بعد...

( روسف سوپلکس سنگینی روی رومن رینز انجام داد ، سپس قصد داشت سابمیشن سنگین خودش رو روی گردن رینز انجام بده )

( رومن رینز بدل کرد ، سپس به سمت روسف دوید و قصد داشت سوپرمن پانچ رو روی او اجرا کنه )

( روسف جاخالی داد ، سپس بیگ فوت سنگینی روی رینز اجرا کرد )

( روسف سابمیشن خودش رو روی گردن رینز انجام داد ) ( تماشاگران رومن رینز را برای خلاصی از روسف تشویق کردند )

...

( پس از چند ثانیه رومن رینز روسف را بلند کرد و او را محکم به گوشه رینگ کوبید ، سپس سوپر من پانچ رو روی او اجرا کرد )

( رینز گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای اسپــــیر شد )

( ناگهان دین امبروز وارد رینگ شد و به رومن رینز حمله کرد )

برنده مسابقه: رومن رینز ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( دین امبروز و روسف ضربات پشت سر هم مشت و لگد به رینز وارد کردند ) ( سپس دین امبروز آماده اجرای فینیشر روی رینز شد )

...

( صدای تم سانگ سث رولینز به صدا درامد ، سث رولینز با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد و به سرعت به سمت رینگ دوید )

( سپس رولینز و رینز به کمک هم روسف و امبروز را از رینگ بیرون انداختند و پرومو در حالیکه تم سانگ رولینز زده شده بود و رولینز و رینز کنار هم به روسف و دین امبروز نگاه می کردند به پایان رسید )

( در بک استیج اورتون و جان سینا کنار یکدیگر ایستاده بودند ) ( رندی اورتون مدیر شدن جان ینا را به او تبریک گفت )

( ناگهان ادج و کریشن آمدند و روبروی سینا و اورتون ایستادند )

ادج :

رندی...فکر کنم با اومدن اطراف جان سینا میخوای خودت رو به قهرمانی برسونی. بهتره که پاچه خواری نکنی چون تا وقتی ما قهرمان تگ تیم هستیم هیچ کشتی گیری با پاچه خواری نمیتونه به جایی برسه. تو بعد از 2 سال فعالیت در این کمپانی هیچ عنوان قهرمانی بدست نیاوردی اما من با تو فرق دارم.

( اورتون عصبانی شد و قصد داشت به ادج حمله کنه ، ناگهان کریشن از پشت به اورتون حمله و او را نقش بر زمین کرد )

( سپس ادج و کریشن ضربات مشت و لگد سنگینی به اورتون وارد کردند و در نهایت بک استیج را ترک کردند )

مسابقه چهارم

#1contender Match For Intercontinental Championship

بیگ شو vs جک سواگر ( برنده مسابقه حریف بد نیوز برت در اسمکدان سر کمربند بین قاره ای خواهد شد )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، بیگ شو و جک سواگر مسابقه را آغاز کردند )

2 دقیقه بعد...

( بیگ شو ضربه بیگ فوت سنگینی به سر جک سواگر وارد کرد ، سپس او را بلند کرد و قصد داشت چکسلم رو روی او انجام بده )

( جک سواگر بدل کرد ، ضربه چند ضربه کلوزلاین پشت سر هم به بیگ شو وارد و او را نقش بر زمین کرد )

( سواگر از پاهای بیگ شو گرفت و سابمیشن سنگین خودش رو روی او انجام داد )

( بیگ شو سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد )

...

( راب ون دم از سالن به سمت رینگ آمد ، سپس کنار رینگ ایستاد ) ( جک سواگر همچنان به سابمیشن ادامه داده بود )

( ناگهان بیگ شو سواگر را به عقب هل داد ، سپس بیگ شو چکسلم رو روی جک سواگر انجام داد )

...2...1

( جک سواگر در شماره 2 بلند شد )

( راب ون دم از رینگ بالا رفت و برای بیگ شو دست زد ، بیگ شو به سمت جک سواگر دوید و قصد داشت چکسلم رو روی او اجرا کنه )

( جک سواگر جاخالی داد و ضربه به راب ون دم اصابت کرد ) ( سپس جک سواگر رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: جک سواگر ( 300+ سکه ) و ( حریف بد نیوز برت در اسمکدان سر کمربند بین قاره ای )

بعد از اتمام مسابقه:

( راب ون دم وارد رینگ شد و بابت باخت بیگ شو عذر خواهی کرد ) ( بیگ شو عصبانی شد و راب ون دم را به عقب هل داد )

( راب ون دم سعی کرد بیگ شو رو آروم کنه اما فایده نداشت )

( راب ون دم دستانش را به طرف بیگ شو دراز کرد و از او خواست که دست بده ، ناگهان بیگ شو بیگ رایت هند رو روی راب ون دم انجام داد )

( پرومو در حالیکه بیگ شو سالن را ترک کرده بود و راب ون دم نقش بر زمین شده بود به پایان رسید )

مسابقه پنجم

ادج و کریشن vs ری میستریو و سین کارا

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا سین کارا و کریشن در رینگ درگیر بودند )

4 دقیقه بعد...

( ری میستریو ضربه لگد سنگینی به ادج وارد کرد ، سپس او را روی طناب های رینگ انداخت و آماده اجرای 619 شد )

( ری میستریو 619 رو روی ادج اجرا کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی ادج بپره )

( کریشن ری میستریو را هل داد ، سپس در حالی که ری میستریو به پایین رینگ می افتاد ادج اسپیر رو روی او اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: ادج و کریشن ( 500+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( در حالیکه ادج و کریشن در رینگ خوشحالی می کردند ، ناگهان صدای تم سانگ کین به صدا درامد )

( کین از سالن وارد رینگ شد و به ادج و کریشن حمله کرد )

( کین دابل کلوزلاین رو روی ادج و کریشن انجام داد ، سپس آماده اجرای چکسلم روی هردو آنها شد )

( ادج به کین اجازه چکسلم نداد ، سپس ادج و کریشن دابل سوپلکس رو روی کین انجام دادند )

...

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون از سالن به سرعت به سمت رینگ دوید )

( ادج و کریشن کمربندهایشان را برداشتند و رینگ را ترک کردند )

( اورتون وارد رینگ شد و به ادج و کریشن در خارج از رینگ نگاه می کرد ) ( کین بلند شد و قصد داشت به اورتون دست بده )

( ناگهان اورتون Rko رو روی کین اجرا کرد )

( پرومو در حالی که تم سانگ اورتون زده شده بود و ادج و کریشن در خارج از رینگ به او نگاه می کردند به پایان رسید )

.:: تبلیغات شوء اسمکدان ::.

Intercontinental Championship

بد نیوز برت vs جک سواگر سر کمربند بین قاره ای

درامد مسابقه: 500 سکه + کمربند بین قاره ای

مسابقه ششم

کرتیس اکسل vs کودی رودز

( در نهایت کودی رودز با اجرای فینیشر موفق به شکست کرتیس اکسل شد )

برنده مسابقه: کودی رودز ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

Replay

( روسف سابمیشن خودش رو روی گردن رینز انجام داد ) ( تماشاگران رومن رینز را برای خلاصی از روسف تشویق کردند )

( پس از چند ثانیه رومن رینز روسف را بلند کرد و او را محکم به گوشه رینگ کوبید ، سپس سوپر من پانچ رو روی او اجرا کرد )

( رینز گوشه رینگ ایستاد و آماده اجرای اسپــــیر شد )

( ناگهان دین امبروز وارد رینگ شد و به رومن رینز حمله کرد )

برنده مسابقه: رومن رینز ( با dq )

بعد از اتمام مسابقه:

( دین امبروز و روسف ضربات پشت سر هم مشت و لگد به رینز وارد کردند ) ( سپس دین امبروز آماده اجرای فینیشر روی رینز شد )

( صدای تم سانگ سث رولینز به صدا درامد ، سث رولینز با تشویق شدید تماشاگران وارد سالن شد و به سرعت به سمت رینگ دوید )

( سپس رولینز و رینز به کمک هم روسف و امبروز را از رینگ بیرون انداختند و پرومو در حالیکه تم سانگ رولینز زده شده بود و رولینز و رینز کنار هم به روسف و دین امبروز نگاه می کردند به پایان رسید )

مسابقه هفتم

رندی اورتون vs آلبرتو دلریو

( آلبرتو دلریو وارد رینگ شد و منتظر ورود رندی اورتون شد ) ( صدای تم سانگ رندی اورتون زده شد )

( اورتون وارد سالن شد ، اورتون در حال آمدن به سمت رینگ بود ، ادج و کریشن از پشت به اورتون حمله کردند )

( سپس او را وارد رینگ کردند )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، دلریو ضربات مشت سنگینی به اورتون وارد کرد )

3 دقیقه بعد...

( ادج و کریشن پایین رینگ برای اورتون مزاحمت ایجاد می کردند ) ( دلریو ضربه لگد سنگینی به سر اورتون وارد کرد )

( سپس آماده اجرای سابمیشن شد )

( رندی اورتون بدل کرد ، سپس backreaker رو روی دلریو انجام داد )

( اورتون دلریو را پشت طناب های رینگ انداخت و ddt رو روی او اجرا کرد ، سپس آماده اجرای Rko شد )

...

( دلریو بلند شد ، اورتون قصد داشت rko رو روی دلریو انجام بده )

( ادج و کریشن از رینگ بالا رفتند و حواس اورتون را پرت کردند ، اورتون به سمت ادج دوید و او را از رینگ بیرون انداخت )

( صدای تم سانگ کین به صدا درامد و کین به سمت رینگ دوید ، سپس کین به ادج و کریشن حمله و آنها را از رینگ دور کرد )

( دلریو قصد داشت به اورتون حمله کنه ، اورتون بدل کرد ، سپس Rko رو روی او انجام داد )

برنده مسابقه: رندی اورتون ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( کین وارد رینگ شد و با عصبانیت به رندی اورتون نگاه کرد ، سپس رینگ را ترک کرد و پرومو در حالیکه تم سانگ کین زده شده بود به پایان رسید )

Main Event

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، سی ام پانک در حالیکه کمربند myppv روی شانه هایش بود وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

سی ام پانک :

یادمه سال گذشته که گروه نکسز رو تشکیل دادم ، این گروه 9 عضو داشت و در نهایت این گروه با رفت و آمد خیلی از استارها تبدیل شد به یک گروه 6 نفره. قبل از رویال رامبل 2 این گروه بدست نوکر فعلی من یعنی شیمس نابود شد اما امشب اومدم اینجا تا قولی که قبل از رسلمنیا به شما دادم رو عملی کنم. من میخوام امشب نکسز رو دوباره تشکیل بدم و میخوام امشب اعضای این گروه رو مشخص کنم.

راجع به رسلمنیا حرفی ندارم که بگم. جان سینا مقابل من شکست خورد و حالا اون شده مدیر این کمپانی. خیلی خنده داره که سینا بعد از اون همه تلاش برای پیروزی در رویال رامبل و بعد از اون همه تلاش برای شکست دادن شان مایکل دوباره برگشت سر خونه اولش و نتونست از سد من بگذره. نه سینا...نه گلدبرگ...نه استون کلد و نه آندرتیکر. نمیدونم نفر بعدی که خودشو آماده کرده تا مقابل من قرار بگیره کیه اما از همین جا باید بهش بگم که سابقه کریر خودت رو خراب نکن چون سی ام پانک رو هرکسی نمیتونه بشناسه.

از این بحث بگذریم...در مورد نکسز میخوام صحبت کنم. و در مورد اینکه من قهرمان کمربند myppv. بهترین قهرمان حال حاضر کمپانی پی پر ویو من هستم. بهترین در جهان...بالاتر از همه !!

میخوام اولین عضو گروه نکسز رو به شما معرفی کنم. و مطمئنم که اگه اسمشو بیارم همتون شوکه میشید اما این قانون رستلینگه. شما میاید اینجا که شوکه و هیجان زده بشید و کار من اینه که این حالت رو در شما به وجود بیارم.

اولین عضو گروه نکسز...جـــان سینـــا !!

( تماشاگران شوکه شدند و سی ام پانک به تماشاگران خندید )

سی ام پانک :

سینا...ازت میخوام بیای توی این رینگ...درسته بدون دعوت و بدون اطلاع میخوام تورو عضو نکسز کنم اما اگه دنبال عدالت هستی بیا اینجا !!

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد و سینا با عصبانیت وارد رینگ شد )

سی ام پانک :

چرا چهرت اینجوری شده جان...ما حرفامون رو قبلا زدیم. چی میشه اگه رئیس این کمپانی عضو گروه نکسز باشه ؟

جان سینا :

تا وقتی که من مدیر این کمپانی هستم هرگز نکسزی شکل نمیگیره. شما باید با موافقت من این گروه رو تشکیل بدید. من دنبال عدالت هستم و راه استون کلد رو تا 4 ماه اینده دنبال میکنم. توی این راه نمیخوام مشکلی برای این کمپانی بوجود بیاد.  نکسز سال گذشته تشکیل شد و 10ها نفر مصدوم شدن...امسال اجازه نمیدم این اتفاق بیوفته چون دیگه اون تریپل ایچ مدیر کمپانی نیست.

سی ام پانک :

باید بگم به عنوان یه مدیر اصلا خوب صحبت نمیکنی...چه قبول کنی چه قبول نکنی جان...تو عضو گروه نکسز هستی.و اگه قبول کنی که به نکسز خوش اومدی. و اگه قبول نکنی مجبورت میکنم تا ناخواسته عضو نکسز بشی. من برای اجرای هدفم به تو احتیاج دارم.

( جان سینا قصد داشت رینگ رو ترک کنه ، صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد )

سی ام پانک :

کجا میری جان...باهات کار داریم !!

( صدای تم سانگ دین امبروز به صدا درامد ) ( شیمس و دین امبروز وارد رینگ شد و پشت سر جان سینا ایستادند )

( حواس جان سینا به شیمس و امبروز پرت شد ، ناگهان سی ام پانک با کمربند به سر جان سینا ضربه زد )

( شیمس جان سینا را بلند کرد ، سپس بروگ کیک رو روی او انجام داد )

...

( پانک و دین امبروز از رینگ خارج شدند و به گزارشگران حمله کردند ) ( دین امبروز همه گزارشگرها را نقش بر زمین کرد )

( سپس میز گزارشگرها را خالی کرد )

( شیمس جان سینا را به طرف میز گزارشگرها برد ، سپس پانک ، شیمس و دین امبروز جان سینا را بلند کردند و تریپل پاور بمب رو روی او روی میز انجام دادند )

( جان سینا روی میز خورد شد )

سی ام پانک :

The Best Group In The Worldddddddddddddddddddddddd

مهم ترین اتفاقات :

جان سینا مصدوم شد

گروه نکسز توسط سی ام پانک با دو عضو دین امبروز و شیمس تشکیل شد

رندی اورتون و کین با ادج و کریشن دشمن شدند

ثبت مسابقه بین جک سواگر و بد نیوز برت سر کمربند بین قاره ای در اسمکدان

بیگ شو و راب ون دم دشمن شدند

جان سینا مدیر پی پر ویو من شد

غیبت 4 ماهه استون کلد

اون بورن از کمربند خود مقابل زک رایدر دفاع کرد

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.